Torsdag.

Ont i halsen. Vill inte bli sjuk igen. Jobbar hela helgen så det blir endel minus om jag missar det.

Ikväll har jag varit ute o försökt få Kvasten att arbeta lite och inte bara mala på rakt fram och slita av mig armarna. Det tog emot för honom må jag säga. Han har väl alltid varit van att bara springa på, så när det kommer nån och vill bestämma så blir han lite.. fundersam. Nå, tillslut så släppte han efter lite och var inte lika tung, och lyssnade riktigt bra. Thank you. Bara synd att det kommer att vara samma visa nästa gång..

Nä, nu borde jag tamejtusan gå o sova. Tidig morgon imorrn!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Vilken blogg kommer utses till Veckans Blogg?

Spana in
www.arntyochmirry.se så får du veta!

2009-03-29 @ 11:58:04
URL: http://www.arntyochmirry.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback