Måndag.

Förkyld o hosta. Men inte mer än så, så jag har jobbat hela himla helgen.
Fast det är inte så ansträngande som det kanske låter. Har eg ett rätt soft jobb. ;)
Idag är jag "ledig", och firar det med att sitta med näsan i böcker. Blir jag nå klokare då? Ja, förhoppningsvis.
Även om mycket av det jag läser just nu redan finns nånstans i hjärnan.
Nackdelen med att sitta hemma är att man ser hur stökigt det är, och hur mycket det är som egentligen behövs göras. Och tvätthögen har ju aldrig varit så lockande. Och det känns ganska dumt att sitta här hela dagarna o inte göra nått åt det. Hm.
På onsdag ska jag försöka ta mig iväg till bibblan iallafall. Då kommer svärmor hit och vill vara med barnen hela dagen, så då passar jag på att smita iväg. Det blir nog kul för barnen oxå att få vara med farmor själva. Och så är det kul att få bli ivägschasad av någon som vill ha barnen ;)
Nä, det var ju inte det här jag skulle hålla på med! Har ju viktigare saker att göra.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅH! Vet du hur glad jag blir av att höra det? You made my day, typ.


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback