Ähum..

Jag har fått vissa pikar på att mitt bloggande visst inte är så frekvent, och ja - det kan jag ju hålla med om.
Jag antar att det helt enkelt inte händer tillräckligt mycket spännande i mitt liv ;)
Och sen så är soffan liiiite skönare och lockar kanske liiite mer när unghopen har lagt sig om kvällarna.
Jag lyckas ju oftast med konsten att jobba nästan varenda dag nuförtiden. Och jävlarimej vad man måste kliva upp tidigt om man ska ta bussen till jobbet. Det är ju inte direkt så att det är så vältajmat - så för att vara i tid till jobbet så betyder det att jag måste ta en buss som går typ 40 min innan jag börjar. Annars kommer jag försent. Och jag är ju en sån himla morgonmänniska. Not.
Jag längtar till påsk. Då ska jag ha en sjuhelsikes sovmorgon. Säkert ända till 10.30 ;)

Såg ni melodifestivalen förresten? Jag tycker att den här låten borde vunnit. Så jäkla skön! :D


Kommentarer
Postat av: Sussi

Sedär! Jag är ju lite lost i Umeå, men jag vet ju vart Mariehem ligger för bussen kör ju förbi där när jag åker till plugget :P Håll tummarna som faaaaan idag! Hörru, du som är så konstnärlig, kan du bleka slingor?

Postat av: Sussi

Jo, till hösten iafl :) Har ju som varit så skeptisk till att göra det själv, men nu börjar snåltarmen rycka :D Om du gör det bra får du gärna bli min privata frisör till hösten!

2009-03-17 @ 09:22:27
URL: http://sussib.blogg.se/
Postat av: Sussi

Har fått den från den första juli, men det blir nog inte att flytta in ordentliget förrän jag slutat sommarjobba (om jag nu får något jobb :P) Så i augusti skulle jag tippa på!

2009-03-18 @ 13:59:51
URL: http://sussib.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback