Statusrapport del 2, samt förklaring.

Uppdaterar min rapport med en bula på näsbenet.

Jenny undrar vad tusan jag har sysslat med, så jag får väl komma med en redovisning.
Blåmärken - dom kommer och går utan nån vidare förklaring. Oftast räcker det med att jag bara tittar på ett hörn på ett bord eller så för att jag ska få ett blåmärke. Men just dessa tror jag att Viggo har störst del i. Det avlånga har jag ingen aning om. Trodde det var målarfärg först.
Bula på huvudet - Uppstod när jag skulle plocka fram en plåt från ugnen och luckan till kryddskåpet ovanför fläkten var öppen. Ja just det - pang. Aj. Fetbula.
Skärsår på tummen - Det här är kanske det töntigaste. Skar mig på korken till lactacydtvål-flaskan. Och det jobbiga är att jag gör det nästan varenda gång! Vad gör jag för feeeel??
Blånageln - Ja, det vet ni ju. Barn + stol + tånagel = illa, illa. Nu har det blivit en rolig grop där nageln växer ut. Hett som tusan.
Begynnande träningsvärk  - Eller, träningsvärk är det väl kanske inte, men jag får värk när jag rider, rida = träning = träningsvärk? Detta beror helt enkelt på att Qvastbar är så himla på och tung i munnen så mina misshandlade axlar och nacke klagar lite.
*nykomling* Näsbensbula - Simons fel. Eller så måste jag sluta gömma mig under täcket.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha tvålflaskan? :) åja inte värre än min småskära tummen i sminkväskan i över 2 veckor innan jag insåg att det låg ett rakblad där i ;)

Du skulle ha varit här idag å shoppat med mig!!


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback