Snor.

Viggo har dragit på sin sin första dagisförkylning. Det snoras och hostas för fulla muggar här. Eller, hostan har avtagit lite men snoret.. det vet inga begränsningar.
Och såklart att så fort det ens pratas om förkylningar så blir jag tät i näsan. Otrivin Menthol, my friend.
Dagis ja, inskolningen för Viggo går bara finfint. Idag fick jag lämna stället en stund och det var inga problem. For och bytte mockasinerna jag köpte till Viggo. Köpte två storlekar för stora. Fattar inte vad jag tänkte med där..
Nåja.

Annars händer det inte så mycket här. Har börjat mitt jobbsökande, får se hur det går.
Kanske ska satsa på att vinna på lotto istället? ;)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback