Fredag

Fick baske mig träningsvärk av ridturen igår. Hur klen får man bli? Snacka om att man blev helt förslappad över jul.
Skulle ha haft skoterbrillor på mig oxå, det snöade blötsnö så jag fick blunda med ena ögat och kisa med det andra i galoppen för att kunna se nått. Säkerhet på hög nivå ;P

Inskolningen på dagis går bara finfint. Viggo blir förbannad när vi ska klä på oss och fara hem, så det bådar ju gott ;) Kändes väl lite tidigt att han skulle börja nu, men annars hade vi inte fått plats förrän i augusti. Så är det när man bor i storstan.
Nåja, Hampus har lovat att hålla ett öga på honom ;)

Nu är det helg. Igen. Blev en kort vecka det här. Skönt med en mjukstart på det nya året.
Nä, nu ska jag ta o fixa lite käk. Blev över en hel del från middagen igår då jag lagade mat för ett helt kompani, så jag slipper nog laga lunch idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, vad kul att just du är impad! Jag målade ju med blyerts runt nå runda grejer först ju! Fast ärligt talat så är det inte så jämnt om man kollar nära..det är ju väv på väggen så det blir inte helt jämnt..


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback