Oj.

Har inte orkat blogga på ett tag. Har varit så trött på kvällarna att jag hellre lagt mig i soffan och halvsovit.
Det är ju så mörkt om kvällarna nu, så det är väl kanske därför.

Tack för alla kommentarer till det förra inlägget om Torsten! Det värmer verkligen.
Det är rätt tomt utan honom här hemma. Ingen som morrar och vill ha sin mat i fred när det bjuds på "burkmat", ingen som dreglar (ja han gjorde faktiskt det) på en när man ligger i soffan.. Såklart har vi ju kvar Bosse, men han är mer stillsam av sig.
Hampus verkar ha tagit det hela rätt bra. Lite frågor såklart, men bättre än förväntat. Skönt.
Fick en bekräftelse på uppsägningen av Torstens försäkring idag.. Kändes lite konstigt. Jag väntar mig ju nästan fortfarande att han ska komma hem. :/
Nä, nog om det nu!

Idag är det riktigt höstväder, blåsigt och lite kyligt. Blommorna härute håller på att vissna. Kändes som en väldigt kort sommar.
Ikväll ska jag iväg o rida. Kul! Ska rida med en tjej som heter Katarina. Ska bli skoj, så får man lära sig lite nya vägar oxå. Kan bara en, och den går rätt genom skogen och över en skyttebana. Känns inte så aktuellt just nu när det är älgjakt. ;)
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran oxå så jag kan fota snyggingarna!
Ja, det var väl allt jag hade att komma med just nu. ;)
Have a nice day!

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback