Jävla förkylning.

Har dragit på mig en envis hosta och det är stopp i näsan. Huvudet känns som om det ska explodera. Men men. Det är bara bita ihop. Tycka synd om sig själv får man göra på kvällen när barnen sover.

Lyckades iallafall sy en ny dyna till barnvagnen igår. Men som med allt annat jag tar mig för så ska det inte gå felfritt. Onej. Det jävlades så ini det grövsta, så när jag äntligen var klar så var dynan lite för smal längst ner. Om jag bara inte hade envisats med att ha ett kantband så hade den passat perfekt. Och kantbandet blev inte ens snyggt. Nåja, man lär sig den hårda vägen sägs det ju.

I söndags åkte vi ut till hästarna och Hampus fick rida lite på Skarvex och mata pållarna med massor av morötter. Det tyckte han var riktigt roligt! Hoppas det kommer att bli en hästkille av honom ;)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback