Godkväll!

Är precis hemkommen från en kvällsfika på Starz med Louise. Mycket trevligt att få surra av sig med henne en stund, blir så sällan vi ses nuförtiden. Men nu när hon är här och gör sin praktik så får man passa på! :)
För övrigt tror jag inte det händer så mycket spännande. Har blivit hooked i ett nytt spel, Spore. Så när Viggo sover på dagarna så gör jag absolut inte det jag borde passa på att göra när han sover (typ städa, tvätta och sånt) nejdå, jag fastnar vid Simons dator istället. Synd bara att han vill ha tillbaka den.. ;)
Till helgen blir det Arvidsjaur och så en tripp med mamma till Ikea! Wohoo! :D
Drömde inatt att jag kom hem därifrån tomhänt. Det låter ju helt otroligt och lär knappast hända. Även om en viss del av denna familj säkert skulle vilja det. *host* ;)

Hittade en lista hos
Cicci som jag snor, i brist på fantasi. ;)

Telefonlistan i mobilen:

Har du kysst nummer sju? Näe, inte det. Thank god.
Har du träffat nummer nio i veckan? Pizzerian på Carlshem. Haha. Nää.
Älskar du nummer tio? Automatisk kundtjänst. Nä, kundtjänster brukar man inte vara särskilt förtjust i. ;)
Är nummer elva en sötnos? Absolut, det går ju till min bättre (?) hälft ;)
Är nummer femton en bästis? Nej, men en riktigt trevlig tjej!
Har nummer sexton gått i samma klass som du? Går till pizzerian i A-jaur, så -nej ;)
Brukar du hänga med nummer nitton? Det var ett tag sen sist.
Är nummer tjugo bra? Ptjaa, jodå.
Gillar du nummer tjugosex? Försäkringskassan? Är det nån som gillar dom?
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Japp, och barn.
Hur känner du nummer trettioåtta? Vi har bott grannar
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå? Inte intresserad, men hon är intressant. ;)
Hur länge har du känt nummer fyrtionio? Hela livet.

Och nu är alla jättenyfikna. Eller hur? :P Haha.

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Åh vilken rolig.. Men jag tror inte ens jag har 49 st i min telefonlista! :-o


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback