Varför blir jag inte förvånad?

Nog är det väl ändå gud förbannat.
Vet inte om jag har nämnt att vår kvartersvärd har tagit jääävligt lång tid på sig att få vårt badkar (med livsfarlig blandare) + handfat utbytt. Närmare bestämt 11 månader.
Efter tillräckligt mycket tjatande på honom så fick jag nog och ringde hans chef. Då jäklarns blev det fart.
Nån dag senare kom en gubbe och bytte och alla var glada och nöjda.
Tills idag.
Då jag märker att "ojdå, här var det minsann blött där det inte ska vara blött". Vårat skåp under handfatet hade svämmat över. Då visar det sig att "rörmokaren" *host* som var här har skruvat röret som går till handfatet helt jäkla snett så det står och droppar hela tiden. Och när det har droppat i en vecka så rann det bokstavligen över. Aaaaiiiiih, jag blir så less.

Kommentarer
Postat av: linsan

jo det blir nog bra...bara det får bli klart någongång :)

Du det lät mindre kul med översvämmning... :/

Postat av: linsan

jo det blir nog bra...bara det får bli klart någongång :)

Du det lät mindre kul med översvämmning... :/

2008-10-15 @ 00:15:12
URL: http://linsan01.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud förbannat! Är det inte det ena så är det det andra... dessa j*vla idioter! (just nu inte heller särskilt nöjd på ovan nämnd kvartersvärd!)

2008-10-15 @ 18:53:19
URL: http://flickanmedhickan.blogspot.com
Postat av: Vaniljlatte

Fan vad dåligt! Hoppas ni får det fixat snabbare än snabbt!

2008-10-16 @ 09:24:51
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback