Torsdag = dåligt väder.

Det här är andra veckan i rad som jag har fått flytta ridningen till en annan dag bara för att det regnar. Typiskt.
Men då tar jag med mig mamma ut och rider på söndag istället. :) Ska bli skoj! Hon får rida snygg-Qvasten, för hon vägrade visst att rida barbacka. Så konstigt. ;)

Idag fick vi finfrämmande. Bästa Annika kom och hälsade på innan hon skulle hämta upp Sussi+karl på flygplatsen.
Hon slapp minsann inte undan att spela lite Wii, Hampus tvingade i det närmaste på henne att prova. ;)
Vi hann även med att dricka kaffe och surra lite. Trevligt!

Ja, i helgen får vi ju oxå besök. Svärmor kommer imorgon o stannar till lördag. Och på lördag kommer mina föräldrar och stannar till på söndag. Så Hampus och Simon blir firade IGEN. Så blir det när man envisas med att bo långt bort från släkten. Inte för att jag tror att födelsedagsbarnen har något emot det. ;)

Och handfatet är fixat. "Hantverkaren" kom redan nästa morgon och lagade det. Bitter såg han ut att vara oxå.
Så det återstår väl att se hur lång tid det tar innan det exploderar och blir en fontän därinne istället.

Förresten så var det jordskalv här i Umeå nyss. Kände hur det vibrerade lite. Coolt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ska försöka lägga upp en bild ikväll =)

2008-10-17 @ 16:13:27
Postat av: Annika

Hehe. Så lätt kommer man inte undan. Men jag var ju grym. På fredag kommer jag till Ume, min andra kuse ska tävla kandar-klasser :) Får man kika förbi? ;) Puss

Postat av: Sofia

Hehe!

Men ni gör ju så himla söta barn så det är nästan eran plikt att skaffa ett helt hockeylag av dem! :P

2008-10-19 @ 20:47:21
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Sofia

Hehe, men mina kommer inte bli lika söta som dina! ;)

2008-10-20 @ 08:23:44
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Annika

Japp, på Hippo är det. Men du, då ringer jag allt! Puss

2008-10-20 @ 16:34:35
URL: http://lillankans.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback