Tisdag.

Oj, vad dålig jag är på att uppdatera. Så går det med ett tv-spel i huset ;)
Helgen är över, och nu är det färdigfirat! Ett tag iaf, snart fyller ju Viggo 1 år så då är det dags igen. :)
Hampe blev en täckjacka (från farmor) och en Lego brandstation (från mormor & morfar) rikare. 
Fast jag undrar vem som tyckte det var roligast med Legot, Hampus mamma eller mormor.. ;)

Jag och mamma hann ju även med att fara ut o rida en sväng. Gamlingarna var pigga, och ville gärna springa typ hela tiden. Men kul var det! :)

Nä, nu är det House så sånt här har jag inte tid med längre ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för varningen! De är ju såå snygga!! :-) Vilken färg har du?





Men lite farligt om de är halkiga till Julia...

Postat av: Hanna

Tack för varningen! De är ju såå snygga!! :-) Vilken färg har du?





Men lite farligt om de är halkiga till Julia...

2008-10-23 @ 14:34:20
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men du, har du äkta uggs? Känns ju sååå surt om de är skithala! Funderar om man ska lägga pengarna på skorna eller nått annat lika vettigt. ;-)

2008-10-23 @ 18:13:33
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men du, har du äkta uggs? Känns ju sååå surt om de är skithala! Funderar om man ska lägga pengarna på skorna eller nått annat lika vettigt. ;-)

2008-10-23 @ 18:13:57
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback