Nää.

Jag har inget vettigt att berätta.
Jag har svårt att vara en såndär "ordbajsare" som många verkar lyckas med. Jag skulle oxå vilja vara så. Så himla mycket mer intressant det skulle vara att läsa här då. Men icket. ;)

Nå. Om en vecka så är det Halloween. Då blir det en tripp hemöver för att spöka ut sig lite. Ska bli skoj! :) Jag och Suss har full koll på läget (eller?) och har våra utstyrslar färdiga. Så nu väntar vi bara på att få en invitation till värsta fetpartajet.
Nä, så tragiskt är det inte. Lite koll har vi ju. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fyller på torsdag men som det verkar så ska jag ut halloween. :-) Sååå himla kul! Jo jag såg det att de verkar ha en gummisula, annars är det ju förjävligt att lägga så mycket pengar på nått man inte kan gå i! Jag vågar nästan inte kommentera här, för det blir ju två av varje då! :-O Stannar karln med ungarna då eller? Den här gubben lär då få sitta hemma med svansen hängandes ett tag. Haha! Hur har ni det annars då?

Postat av: Hanna

Jag fyller på torsdag men som det verkar så ska jag ut halloween. :-) Sååå himla kul! Jo jag såg det att de verkar ha en gummisula, annars är det ju förjävligt att lägga så mycket pengar på nått man inte kan gå i! Jag vågar nästan inte kommentera här, för det blir ju två av varje då! :-O Stannar karln med ungarna då eller? Den här gubben lär då få sitta hemma med svansen hängandes ett tag. Haha! Hur har ni det annars då?

2008-10-24 @ 23:47:49
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gör det iallafall inte med flit. Fattar inte varför det blir så, jag trycker bara en gång! Haha, ja det kan du tro att jag var! Himla usling!!!!! Men jag kan ju gå ut och vilda till det hur mycket jag vill, jag behöver ju knappast bete mej. ;-) Stannar han kvar i Umeå då? Jag skulle vilja ha Hanna tid, dock ensam hemma. Det är sååå skönt när han tar småskitarna och åker i väg :-D Ni skulle klä ut er? Är det hemligt vad ni ska vara fram till den stora dagen eller? :-)

2008-10-25 @ 09:29:42
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, det kanske var nå vajsing igår? Mämen, trooooor du verkligen att det kan vara så? ;-) Ja, om jag ska klä ut mej så blir det oxå pirat. :-p Har en outfit sen förra året som var snordyr blev typ 2000 allt som allt, och som jag använde på en privatfest i Boden. Så jag köper ingen ny i år och när jag ändå inte använde den här ens. Vad göres i helgen då?

2008-10-25 @ 15:49:28
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, det kanske var nå vajsing igår? Mämen, trooooor du verkligen att det kan vara så? ;-) Ja, om jag ska klä ut mej så blir det oxå pirat. :-p Har en outfit sen förra året som var snordyr blev typ 2000 allt som allt, och som jag använde på en privatfest i Boden. Så jag köper ingen ny i år och när jag ändå inte använde den här ens. Vad göres i helgen då?

2008-10-25 @ 15:49:41
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback