I am an old woman.

Note to self: Sluta leka kvinnan-med-jättehöfterna och bär inte omkring på barnet så mycket. Ryggen tackar mig inte.
Sen kan man oxå fundera på att köpa en ny säng. Den vi har nu gör att man känner sig som en korkskruv på morgnarna.
Ja - ni hör ju. Jag låter som värsta gammeltanten. Ont här, ömt där. Och ett jäkla klagande. ;)
Meeen - det regnar iallafall inte. :D

Färgade förresten håret för nån dag sen. Från typ ljusbrunt till svart. Tror ni Simon märkte nått? Nä. Typiskt karlar. ;)
Inte förrän jag påpekade det. Då försvarade han sig med att "men nu du ser ju ut som vanligt". Han menade att eftersom jag färgade till den hårfärg jag vanligtvis brukar ha så märkte han inget. Pfft. Hade jag så färgat det smurfblått så tror jag inte han hade sett det.
Förlåt darling, men det är den bistra sanningen ;P

Nä, nu ska jag sätta mig o spela lite Wii. Viggo sover och Simon och Hampe har åkt och badat, så det gäller att passa på!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det som gör att det blir så många kommentarer beror på att det dyker upp en knapp där det står "tryck tre gånger". Jag ska prova trycka bara en... :-p Jag tror det stod i annons x:et att det år nå ståhej på både lappis och capsicum. Jag kom på det där med fläckarna! Och så med alldeles vitt lurv inti. Inte bra... :-p Julia har ju blivit helt galen i att promenera så det gör vi allt mest. Det kliar i mina fingrar efter att få städa, det är sååååååå skitigt här, men jag håller mej mågra dar så det är nystädat på torsdag för jag ids då rakr inte städa 2 ggr! ;-) Men du, då är det nog rätt skönt att slappa. Läste ju att ni har ett wii, vad för spel har ni till hampus?

Postat av: Sofia

Gör du?

Hehe, du får prova att färga håret blått och se om han märker något! :P

2008-10-27 @ 08:01:04
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Hanna

hahaha! jag började ana att det var du som fifflat med nått! haha! :-p jo det är roligt. Julia har spelat sport och tyckte det var kul, visst följer det med? O så ska jag köpa guitar hero till Emil i julklapp för han pratar på om det spelet hur mkt som helst .-) Händer idag? Börjar du om att jobba snart igen?

2008-10-27 @ 10:28:17
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Japp. Lite bananer, fläskfile, curry och grädde. Och så ris till det. Gott och enkelt.

2008-10-28 @ 08:17:22
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Jenny

Yahoo! har en riktigt bra mailservice som jag pratar med för tillfället... :) ska nog ordna sig

2008-10-28 @ 19:20:12
URL: http://http:/norrjensans.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback