Hejdå håret.

Idag tog jag farväl av dryga 15 cm hår. Visserligen var det tunt, risigt och jävligt och i stort behov av en helrenovering men ack vad beslutsångest jag hade. Håret var ju låååångt för en gångs skull. Längesen det var så långt.
Men allt det goda har ju ett slut sägs det. Så därför var jag till duktiga Matilda på ClipShop och fick svintot fixat!
Tyvärr är bilden kass, det var slut batterier i kameran så mobilen fick hoppa in.. och den har världens sämsta autofokus (eller så är det kanske jag som är darrig.. ;) ) Men jag måste säga att frippan är snyggare i verkligheten än på bild. (kanske oxå har nått med mig att göra.. ;) )

Kommentarer
Postat av: Kickan

Så det blev så ändå? Fint tycker jag! :-) Alltid härligt att komma från frisören.

Postat av: Annika

Åååh. Vad du är het! Puss ;)

2008-10-05 @ 08:27:34
URL: http://lillankans.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback