Hampus 4 år!

För typ 4 år sedan (och några dagar) låg jag och vred mig i dödsplågor. Ungefär.
Och nu fyllde alltså min största lilla pojke 4 år i onsdags. FYRA år. Hallå tiden?
Blev ett lugnt firade med familjen, kalasandet blir till helgen istället då både släkt och dagiskompisar kommer.
Av oss fick han "skrivargrejer" (block, pennor och pennfodral), lego och en Wii-mote med spelet Wii Play. Bortskämda unge ;)
Ja, Simon köpte alltså ett Wii i tisdags, och ååå vad kul det är att spela Mario igen! :) Lite annorlunda då, men mycket roligare!

Nu vänter jag och Hampe på att Viggoliten ska vakna från sin maraton-tupplur (han har sovit 3 timmar..) så vi kan handla och skjutsa in S till stan. Han ska på nått tjohejsan på jobbet, så jag är gräsänka heeeeeela dagen.

Nu börjar det spraka lite i barnvakten så det är väl förhoppningsvis dags att fläppa upp ögonlocken för unge herrn då! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

jags ka göra det när jag träffar enhetschefen... men det ser tight ut... men i annat fall så ska jag komma o hälsa på nån gång i Umeå istället :)

Postat av: Annika

Ååh.. Sötaste kidsen i hela Norrland (kanske även Sverige) Puss och kram ;)

2008-10-13 @ 21:54:08
URL: http://lillankans.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback