Himla fuskit.

Jag är inte alls lite avis på morsan som är i Stockholm i helgen och ska se Globen HorseShow, närå. Inte det minsta.
Eller jo - det är jag. Nå så jävulskt. Så himla orättviiiiiist! Jag vill oxå!
Nästa år kanske..? ;)

Annars så händer det inte så mycket här. 2/4 av familjen verkar ha drabbats av nån light-variant av Sjukan. Byta blöja på Viggo är inte det roligaste, och jag är för första gången i mitt liv tacksam över att jag är förkyld och tät i näsan.

Nä, nu måste jag hitta på nått att käka till lunch, sen ska jag se om jag kan få sy julgardinerna som ska hänga i köket.
Vi hörs!

Jo, om det är nån som undrar varför Annikas blogg är borta, så hälsar hon att hon helt enkelt inte har tid med den just nu. Too much work å sånt ni vet.

Kommentarer
Postat av: Annika

Japp, det stämmer. Precis så är det. :)

Postat av: Sofia

Hm, lite funkar det nig i alla fall! Fast det är fasen dyrt..

2008-12-03 @ 08:24:45
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Sofia

Hahaha, nej!! Fast jag kör typ aldrig bil här så det är väl kanske inte så konstigt..

2008-12-08 @ 23:00:35
URL: http://tusse.devote.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback