Här går det undan minsann.

Jisses, jag hinner ju knappt med. Blogga alltså.

Ja, förra fredagen fyllde ju Viggo 1 år. Kalaset hölls på lördagen i Piteå. Var enklast och smidigast så, då merparten av släkten bor där, och det inte är fullt lika långt för mina föräldrar att köra. Dessutom var ju alla här för inte så länge sedan, när Hampe fyllde år.
Viggo fick ju såklart en alldeles egen tårta att kladda med, och det kladdades hejvilt kan jag säga. Dom som satt för nära fick skylla sig själv ;)
Några presenter blev det oxå - kläder, bilar, boll, och lite andra leksaker. Mycket uppskattat, då Viggo mest har Hampes gamla halvtrasiga leksaker (även om 1åringen själv tyckte att pappret och snörena var roligast) Och det är samma sak med kläderna. Stackarn har ärvt största delen av sin garderob, så det är alltid kul att få nått nytt!
Sen på söndagen så åkte jag och barnen vidare till Arvidsjaur (eller Utterbacken ska man väl säga nuförtiden.. ;) ) och stannade där några dagar. Där hade snön kommit, så Hampe hann med skidor, pulka, fyrhjuling och skoter. Tragiskt nog så var det någon *host* som var för klen för att få igång morfars gamla racerskoter (läs pansarvagn) så det blev inte så mycket sånt tyvärr.
Tur det har kommit mycket snö här i Umeå dom senaste dagarna, så jag får skotta ;P



Kommentarer
Postat av: Carola

Men grattis Viggo i efterskott! Shit vad tiden rinner iväg.

Jag åker förresten ner o överraskar en vän på lör.-sön. i Umeå, dem har flyttat närmare stan så blir lite party där (hoppas hon inte läser din blogg, då blir det ingen överraskning längre ;)

Hoppas allt är bra med er i snörusket!

Kram/Carola

Postat av: Fiafiber

Du är nominerad, kom in till mig får du se! kram

2008-11-26 @ 21:33:19
URL: http://fiafiber.blogspot.com/
Postat av: Saralena

Grattis i efterskott till 1åringen! :-D



Visst är det härligt kladdigt med tårta? :-D

2008-11-27 @ 19:07:25
URL: http://flickanmedhickan.blogspot.com
Postat av: vaniljlatte

grattis till 1-åringen i efterskott! Såg ju riktigt gott ut det där :)

2008-11-27 @ 19:17:58
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback