Vad är oddsen?

Normalt brukar jag, om jag ska fara och handla efter att jag har lämnat Hampus på dagis, gräva upp mig ur sunkighetsträsket och iallfall kleta på lite täckkräm under ögonen, lite mascara och dra en borste genom håret, så man inte ser ut som någon som bott under en sten dom senaste 4 åren.
Men idag ides jag rent inte. Jag skulle ju ändå bara på Maxi och vem ser mig där halv 10 en tisdagsförmiddag?
Skulle bara tanka först..
Och vad händer då? Jo, halva stans jäkla nyhetskår börjar fippla med stativ, kameror och diverse tillbehör, och innan jag inser vad som händer så är skadan redan skedd. Tack gode gud att jag inte hann kliva ut ur bilen, så förhoppningsvis är det enda som syns en jävligt skitig framruta på en ännu skitigare Audi.
Idag tackar jag vem-det-nu-än-är-man-ska-tacka att jag inte har tvättat bilen.
Och förhoppningsvis vill dom inte ha med en bil som ser ut som den har kört rally tvärsöver en blötmyr på nyheterna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahaha =) Snacka om lagen om alltings ultimata jävlighet

Postat av: Sussi

Du behöver inte oroa dig, jag ska grooma åt Siri och hennes egna pålle, så det är varken Annika eller Billy som ska tävla. 8/6 ska vi dock till Sikeå, Annika ska starta LB:0 och både Siri och Billy ska debutera LA:1 (min idé).. Har du vägarna förbi får du jätte gärna komma och hejja!

2008-05-20 @ 12:10:24
URL: http://sussib.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback