Tisdag. Igen.

Hinner knappt med känns det som. Tiden går så himla fort! :o
I helgen var vi till Piteå och hälsade på. Svägerskan med karl och barn har flyttat upp från Stockholm, vilket är jätteskoj för då kommer man ju att träffa dem oftare än typ en gång per år. ;)
Sen så hann  vi oxå med att hälsa på Carola & Tomme och kika på söte Kevin. Och nu vill Hampus oxå ha en sån stor studsmatta som William har ;) Tyvärr har vi ju inte riktigt plats för en sån på våran lilla gräsplätt här ute.

Ikväll ska jag ut på middag och lite barhäng med några andra mammor. Ska bli kul att träffas utan barn för en gångs skull, har aldrig hänt hittills ;) Tyvärr är jag lite fattig då det hade strulat till sig lite med utbetalningen av föräldrapenningen, men  Emmi skulle vara hygglo och bjuda på ett glas vin så jag kan hänga med iallafall. :)
Och om FK är snabba med utbetalningen så blir det Arvidsjaur till helgen, men att FK ska vara så snabba lär jag väl bara kunna drömma om.. Nåja.. Inte mycket jag kan göra åt, men hoppas kan man ju alltid.

Nä, nu är det dags att ta tag i dagen och göra nån nytta!

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback