Sömntutorna Söderman.

Det kan man verkligen kalla barnen för just nu. Dom sover och sover, båda två. Ja, inte just nu för tillfället, men på morgnarna.
Imorse klev jag upp alldeles ensam, för dom snarkade vidare. Och då var ändå klockan åtta.
En stund senare fick jag gå in och väcka dom så vi inte skulle bli allt för försenade till dagis.
Igår så fick jag rent ringa till dagis och säga att Hampe skulle komma lite senare, för vi hade sån lång sovmorgon så vi hade aldrig hunnit i tid. Fick väcka dom då oxå. Klockan nio!
Och såhär har det pågått en tid.
Är det inte så att när man har 2 barn så ska man vara alldeles utom sig av trötthet? Att det yngre barnet ska vakna iallafall en gång per natt och vilja ha mat?
Men jag klagar inte - o nej. Verkligen inte. Absolut inte.
(fast nu bara för att jag skriver detta så kommer dom att vakna kl 5 imorgonbitti..)


Kommentarer
Postat av: Sara

Gör det inte ont att föda barn?


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback