Sommar, sommar, sommar!

Hampus fick sommarlov tidigare än planerat. Det var nästan inga barn på dagis, samt att hans "dagiskompisar" redan fått sommarlov, så vi plockade bara ihop alla kläder och sånt som var i hans skåp och så åkte vi hem igen.
Jag är ju ändå hemma jämt, så då kan han ju oxå lika gärna få vara hemma.
Dessutom är det ändå massor med barn här på gården som han leker med, så han blir då inte uttråkad iallafall.
Skönt med sommarlov! :)

Jag har varit värsta hurtig dom senaste 3 dagarna och promenerat minst 1 timme om dagen. Men jag måste skaffa mig några andra skor om jag ska fortsätta hurta. Mina skor är inte de mest promenadvänliga om man säger så. Man känner varenda liten sten som man kliver på.
Var in på Intersport en sväng igår och kollade läget på sko-fronten och såg ut några som inte var så dyra.
Vill ju gärna fortsätta vara hurtig när jag likas har kommit mig för att börja. ;)
Nån som vill sponsra ett par skor? ;P

Nä, nu är det strax lunchdags, och så ska det tvättas en massa idag, så det är väl bäst att lyfta på arslet och göra nån nytta!
Tjing!

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback