Pissväder.

Hinner bara tänka tanken på att gå ut en sväng så öppnar sig himlen. Samma var det igår, men då trotsade vi regnvädret och gick ut iallafall. För jag har ju införskaffat mig ett par gummistövlar! *hej vuxenpoäng*
Blir det inte bättre väder efter lunch så går vi ut iallafall. Blir tokig av att sitta inne med två studsiga barn.

Eg så skulle jag behöva städa idag, men då vi hjälpte Emil att flyttstäda sin lägenhet och jag städade som en tok i 4 timmar igår så är jag inte vidare värst sugen på att städa här hemma idag. Nä, det får bli imorgon.

Förresten, nån som vill köpa ett fint 2våningshus beläget i ett mindre samhälle? Jag vet ett superbra som är till salu! Hör av er! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska dina föräldrar flytta??


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback