Finväder!

Idag är det stålande sol och lagom varmt ute. Dagis är stängt för planering idag, så Hampe är hemma.
Men han har inte tråkigt för det, de flesta av gårdens ungar har sommarlov, så det är fullt röj här ute.
Snart har han oxå sommarlov, inte många dagar kvar på dagis!
Och till helgen är det midsommar. Redan? Jag hade som för mig att det var lääänge kvar, men så var visst inte fallet.
Det lutar hursomhelst åt att vi far till Piteå. Stefan, Cissi och Kasper ville visst ha lite sällskap, så det är klart vi ställer upp! ;)
Hade kunnat fara hem till Arvidsjaur oxå, men då det är full köksrenovering där så skulle nog barnen tycka att det var alldeles för spännande för deras eget bästa. Och släppa Viggo i ett kök utan skåpluckor kan ju vara.. hmm.. ja.  :)
Men snart är det ju semester så då får vi passa på att spendera lite tid av den sista sommaren i det huset där.
Känns lite vemodigt att det ska säljas och att nån annan ska bo där. Men det kommer att bli superbra på det andra stället tror jag! :)

Nä, nu ska jag snart ta och fixa lite lunch!
Ska bara passa på att gratta min goa farfar som fyller hela 80 år idag!
Grattis farfar!!


Kommentarer
Postat av: linnea

Ska dina föräldrar sälja huset???

Postat av: linnea

he he...ja vi letar ju hus. men du vars ska dom flytta???

2008-06-17 @ 23:25:34
URL: http://linsan01.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhå, där ser man! Vad roligt för dem! :)

2008-06-18 @ 07:44:11
URL: http://tusse.devote.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback