Effektiviteten själv?

Njaee, kanske inte fullt så mycket.. det har ju varit varmt så innihelvetti idag så man har ju mest ojat sig över det.
Inte för att jag klagar - absolut inte!
Men jag har iaf hunnit med att ställa upp pallkragen och plantera lite blommor & en tomatplanta i den, måla den tokfula grinden som är längst upp på trappan, gå en promenad, handla sandaler till Hampe (hans fötter luktade verkligen pyton idag) slappa lite i solen, handlat lite jord och såklart allt annat som man gör varenda dag.

Arvidsjaur ja.. Semestern var trevlig, men tiden går så himla fort och helgen känns kort när man anländer sent på fredagkväll och söndagen i princip bara går ut på att vänta på att man ska hem igen.
Jag och bästJenny hade en mycket trevlig kväll i lördags. Vi var på Sameland och dansade lite logdans ;) Styra? Vem fasen kan sånt efter en massa vin? haha.. Och jäklar vad trångt det var på natten! *kramp*
Synd bara att det kommer att dröja lääänge till nästa gång, för hon har ju tagit sitt pick och pack och flyttat till Täby. Täääby av alla ställen.. *snyft* Om jag gullber dig - kommer du hem dåå?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske inte nu (även om tårarna vill komma) men på nått år!

Postat av: Emilia

2008-06-06 @ 14:46:37
Postat av: Emilia

Gud vad de är söta dina småtroll! Verkligen lika sin far.

2008-06-06 @ 14:47:50
URL: http://milla.klixklax.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback