Tuuuuuuut

Men GOD DAMN vilken jävla telefonkö det var till folktandvården då. *gah* Har suttit i snart 19 minuter(!!) bara för att få säga att dom har dubbelbokat en tid åt Hampe.
"Det är fortfarande kö, men var god och dröj kvar så är det snart er tur" Bah, jäkla hagga..
Snart skiter jag i det här.
Nej, jag har inte alls dåligt tålamod med sånthär. Nädå.

Annars så är det frid och fröjd här. Magsjukan är över oss, just nu är det Simon som är drabbad och han har väl varit den som fick ta den hårdaste smällen med 4 uppkastningar. Vekling. ;)
Själv så gick det hyfsat bra, mådde bara illa och tvingade mig själv till att kräkas en gång. Sen var det rätt ok.
Hampe kräktes oxå en gång och mådde bra sen. Viggo verkar inte berörd, men då brukar ju inte dom små bäbisarna bli sjuka heller. Tack o lov.
Så nu ser vårat hem ut som ett slagfält igen. Imorrn blir det till att städa. Oh happy daaay.
Nån som vill hjälpa till? ;)

Nää, nu vill jag inte ringa till tandläkarn längre.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, visst är det ena riktiga sötnosar! :)
Anton ska bli tuktad, han ska bli en hästkille. Tänke ta hästarna och klättra någon dag (bara leda dem) och då ska han få ta nån..
Törs inte släppa lös honom med Lucky när jag rider Passe än.. Lucky blir så pigg och dryg då! :P

Postat av: Annika

If you pay, I'll dammsuga. :)

2008-01-25 @ 17:14:40
URL: http://lillankans.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback