Kvällsbloggning.

Eller.. natt kanske..?
Jag och Viggo ligger iallafall i sängen och myser. Bäst att passa på att bre ut sig innan resten av familjen kommer och vill vara med och trängas. ;)
Lilltrollet ligger här brevid mig och ler och småpratar litegrann. Synd att kameran är paj, annars hade ni fått se världens gulligaste bäbisleende!

Hade tre timmar barnfri tid idag. For med Jenny på Strömpilen och glodde i affärer, och blev bjuden på lunch. Ni anar inte hur konstigt (och skönt) det kändes att för en gångs skull att kunna prata utan att bli avbruten, äta utan att det ska kladdas, gå i affärer och verkligen kunna titta på något, och inte ägna tiden till att hålla koll på barnen ;) Sen att det kändes som om jag hade glömt någon varje gång jag gick ut ur en affär är ju en annan sak. :P
Det är välbehövligt att kunna få en sån paus ibland, då får man lite nya mamma-krafter. ;)

Fick även lite tråkiga nyheter idag, då en vän ringde mig och berättade att hans pappa hade gått bort.
Och tidigare i veckan så fick en annan nära vän reda på att hennes pappa har lungcancer, av den värre sorten.
Jag är så ledsen för eran skull..
Livet kan verkligen ta hastiga vändningar ibland. Ta hand om er! Allihopa!

Sedan - för att övergå till lite gladare nyheter - så vill jag passa på att gratulera Carola & Tomme till deras nytillskott Kevin, och även till Marie & Pers nya lille Nils! Grattis!!

Nä, nu är det dags att fläppa ihop datorn och sova litegrann! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, vad ska jag säga. Förutom fullständig tystnad har det gått väldigt bra. Men jag antar att det bara är att fortsätta dissa.. :) Puss och kram på dig.


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback