Jag och Junior.

Just nu är det bara Viggo och jag här hemma. Ja, och katterna då förstås..
Dom andra grabbarna fick helt plötsligt för sig att åka till Piteå idag.
Då jag tyckte att det var lite väl mycket projekt att böka med sig hela familjen för bara en natt så stannade jag och Viggo hemma. Kan vara rätt skönt det med.
Oj vad mycket plats det kommer att vara i sängen inatt! ;)

Igår premiärkörde vi diskmaskinen. Ohmygod - varför i hela friden har vi inte köpt en sån tidigare??!
Snacka om lyx. Jag vill aldrig mer ens peta i en diskborste.

Nä, nu är det dags för lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är ju det jag säger! Diskmaskin är det bästa! :D


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback