Ja, det är fortfarande oordning

Men det får ni leva med. Ids inte just nu.
Har (jag och kidsen) varit i Arvidsjaur ett tag och umgåtts med La Familia därborta. Dvs mor & far.
Och så har jag även hunnit med att träffa Louise, Stefan och deras unghop för en gångs skull.
Den tummen satt långt inne. ;)
Och hjälpt Tomas med tapeter.
Och ätit massvis med bullar.
Tiden går så fort när man är där. Känns inte riktigt som om man hinner med allt, fastän vi var där från fredag till onsdag.
Nåja, vi ska ju dit snart igen!

Nä, nu är det dags att ta tag i den här dagen!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi :) vad fin sida du håller på att göra - men ska verkligen klockan gå en timme för snabbt? =)

2008-02-08 @ 13:53:40
Postat av: Sofia

Åhå, snyggt och billigt är bra! :D
Jag måste ta och komma och hälsa på er nån gång ju! Fast just nu har jag absolut noll pengar att göra det för.. Får be Anton om veckopeng sen när han börjar få lön! ;)


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback