25 år och 1 dag gammal

Ja, nu går det bara utför. Halvfemti. Det är ju skitgammalt!
Nåja. Tur det finns bra rynkkrämer å sånt nuförtiden. ;)
Blev bara familjefirande igår - jag, Simon och kidsen. Rätt skönt - börjar bli för gammal för allt ståhej ;P
Hade önskat mig en barnfri shoppingdag på stan av S, så det har jag blivit lovad + att jag fick ett shoppingbidrag. Av farmor & farfar kom det oxå en peng med posten. Så nu jäsikens ska det shoppas!
Återstår väl bara att se när jag ska hinna med det.. ;)
Till helgen blir det ju kalas på lördag, och nästa helg är jag och barnen i Arvidsjaur. Men helgen efter det kanske?
Nån som vill hänga på? :)

Viggo har hunnit bli 3 månader nu. Tiden går fort! Och helst vill han bli pratad med hela tiden oxå, och då skrattar han så gott! Gullunge!
Hampus storkillen (yrvädret oxå kallad) blir större för varje dag känns det som. Han har börjat lägga till "hördu" efter nästan allt han säger.. Vart kan han ha fått det ifrån?

Nä, nu pockar lilltrollet på uppmärksamhet så det är väl bäst att foga sig. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Bara 25? Du är ju ungdomen självt ju! Tänk vad många barn du hunnit med på så kort tid också! Jag är imponerad! ;)

Postat av: Jessica

Grattis i efterskott =)

2008-02-20 @ 17:37:45
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback