Snart är det jul!

Och 4åringen i familjen räknar ner för fullt! Efter att han varje dag frågat hur många dagar det är kvar till julafton så ritade jag igår en kalender åt honom. En ruta för varje dag, och så får han kryssa för dagens ruta på kvällen. Så nu behöver han inte fråga längre ;) Och så ritade jag en bil på dagen då vi ska åka till mormor & morfar, och andra såna saker. Smart va? ;P

Familjen är drabbad av ännu en förkylning, men -hör och häpna- jag är den enda som ännu inte hostar eller snorar. Helt fantastiskt! Måste vara första gången.

Och jag har pack-ångest. Jag fattar inte hur vi ska rymma att packa alla saker när vi ska åka iväg uppöver på fredag. Bara vagnen tar ju upp halva utrymmet i bagaget. Vi skulle ha haft en extravagn hos mina föräldrar. I Piteå finns det ju en, men det hjälper ju inte nu, då vi ska till Arvidsjaur först och måste ha en. Typiiiskt. Nåja.

Nä, nu ska jag ta o göra nått vettigt. Måste sy färdigt alla mina projekt innan fredag.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Carola

Men du, det var ju supersmart med kalendern! Ska jag komma ihåg till Wille blir lite större:)



Jo, denna packning, tycker bara man ska iväg till nån på kvällen tex så har man nog med packning då hela familjen ska med, kan tänka mig då när ni ska vara borta ett tag.

Blir det jul i Arvidsjaur? Nyår då? Några planer?

Julhälsningar/Carola

Postat av: Jenny

Ja du gumman, det där var ju smart! =) om du någonsin funderar på att byta yrke så skulle du nog bli en superbra pedagogisk assistent :) Vi ses i Piteå! :)

2008-12-17 @ 17:05:46
URL: http://norrjensans.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback