Oj oj.

två veckor sen sista inlägget. *skämmes* Vart tar all tid vägen??
Nå, det händer ju egentligen inte så mycket spännande. Livet rullar på i samma vanliga takt, men ändå så hinner jag inte med att blogga. Konstigt. Fast det är väl för att jag har så mycket annat för mig.
Har fått värsta sy-rycket och har sytt en hel del olika saker, kläder till barnen, väskor, pocketvärmare, näsduksfodral och gudvetvad. Och så håller jag på att måla en tavla oxå. Och däremellan försöker jag hålla ordning på kaoset här hemma, samt underhålla barnen och träffa lite vänner. Ja, ni hör ju. ;)

Julklapparna är köpta, och de flesta är även inslagna. Skönt att ha det bortgjort så man slipper vara ute i sista sekunden, som jag oftast är.
Men jag håller som bäst på att leta en fin klänning till bröllopet vi ska på på nyår. Men jag hittar tamejtusan ingen som duger. Såhär års är de flesta svarta, och det kan man ju inte gärna komma i på ett bröllop. Nej nej.
Jaja, det löser sig. Förhoppningsvis.
Kom gärna med tips om ni har några. De tas tacksamt emot!

Slänger in en bild på overallen jag sytt, tyvärr blev den på gränsen till för liten så den får passas vidare till någon mindre version av släkten Söderman ;) Hoppas bara dom vill ha den. :D Färgerna stämmer inte riktigt, då jag fotade med telefonen (kameran är ju som bekant paj..) men men..
Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre, måste utfodra flocken ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du inte sy en åt mig? :)

2008-12-14 @ 20:52:07
Postat av: Eva [Marius mamma]

Åh, vilken underbar overall, en sån vill jag ju också ha!!! Vad du är duktig! Trevligt att du är med och tävlar förresten.


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback