Uppdatering tack?

Efter vissa påtryckningar så får jag väl väcka bloggen ur dess sommartystnad. ;)
Inte för att jag vet vad jag ska tillföra riktigt.
Meeeen. Har iaf varit hem till Jauret en sväng i helgen med Suss, och det var mycket trevligt.
Synd bara att flickorna envisas med att aldrig vara där samtidigt som mig.. *morr* ;)
Nåja, det gick ju bra ändå.
Har även varit ute och hurtat med tidigare nämnda kvinna ikväll. I hela 1½ timme var vi ute och promenerade!
Så himla duktigt! Ibland förvånas man rent av sig själv måste jag säga. ;)

Nää, nu fick jag skrivkramp. Och imorgon kommer jag att ha ont i fötterna.
Och jajustja, några stackars bilder från "sista förfesten på altanen" finns på
Pixbox
Alltid är det nån som är nyfiken ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, oh ja. Det är coolt att jobba på Hellmans vet du! :P

Postat av: Sofia

Ja, vem vet vad hon har hittat på.. Hon käkar p-piller i alla fall så det lär ju inte bli några ungar.. Undrar hur långt bort hon har varit egentligen på två veckor, eftersom hon inte kom hem när det var världens regn och blåst oväder heller..

2008-08-08 @ 13:05:03
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Annika

Du vet att jag älskar dig med ;) Det kommer ALDRIG att förändras. Många pussar och kramar

2008-08-08 @ 19:00:53
URL: http://lillankans.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback