Torka?

Alltså, jag vet inte vad som hände. Min hjärna stängdes av när jag skulle börja skriva. Total blackout.
Jag finner inga ord. Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva. Vafan.
Detta måste bero på att mjölken är slut. För om mjölken är slut så har jag inte druckit tillräckligt av morronkaffet. Blev bara en halv kopp imorse, och det räcker inte för att vakna. Känns som om jag befinner mig i nån slags hjärndimma.
Och att gå till Coop med Hampus för att köpa mjölk.. Näe, det är lite för långt. Då orkar han inte gå hem, och bära en 18-kilosunge och putta en barnvagn samtidigt kändes lite overkill.
Kanske käraste Suss har en skvätt mjölk att avvara.

Igår var jag lite djärv och tokig när jag fixade håret. Jag kammade benan åt fel håll. Detta gjorde att jag kände mig helt avig hela dan. Tillslut var jag tvungen att sno tillbaka den åt rätt håll, det kändes så fel. Som om hårsäckarna inte riktigt var gjorda att ligga åt det hållet. Jag hoppas att alla som läser antecknar noga?

I eftermiddag åker vi till Piteå över helgen. Så en viss tysnad här kan förekomma.
Och eftersom det ändå är helg så kan jag bjucka på lite bilder ;)
Åh, man riktigt ser hur intelligensen flödar på den första bilden va?
Ha en trevlig helg allihopa!




Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback