Skitväder!

Måste säga att den här sommaren inte har varit vidare värst upplyftande. Några få och tokvarma dagar, sen bara skitväder. Typ.
Idag är det då riktigt illa. Regn regn regn.
Såklart att himlen öppnade sig när jag och Viggo var ute på promenad. Fick söka skydd i affärerna tills det hade lugnat ner sig lite. Synd bara att jag inte hade några pengar med mig.. ;)
Hoppas det blir bättre imorrn.. Hade ju lovat Hampe att vi skulle gå och mata änderna och dom galna gässen som huserar bara en bit härifrån om det inte regnar.
Nä, nu ska jag fundera på om jag ska idas färga håret eller inte..
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är det inte eventuellt längre. Jag har fått ihop en gardin. Bildbevis på bloggen! ;)

Visst var den söt symaskinen! Ännu härligare färg i verkligheten! Typ mintgrön..

Postat av: Annika

Vi håller tummarna för det bästa och förväntar oss det värsta.. :)

2008-08-11 @ 11:50:01
URL: http://lillankans.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback