Pungspräckarbyxor.

Oj. Det lät farligt.
Fast det är inte riktigt så jag menar.

Ända sen mina Nudie-killjeans sprack igår ungefär där pungen skulle ha varit om jag vore kille har jag grubblat på detta.
Varför?
Eftersom Simons byxor oxå lider av detta fenomen så trodde jag först att det berodde på den manliga anatomin, men så verkar ju inte vara fallet eftersom jag inte är speciellt välutrustad just där. Hade det varit över rumpan så hade jag väl kunnat förstå det..
Så vad beror det på? Är tyget lite tunnare där för att det ska fläkta bättre? Och varför gick det hål på mina byxor? Och varför just på dem? Mina favoriter. Förbannat oxå.

Kommentarer
Postat av: Gutegirl

Oj, jag skulle kunna skriva hur mcyket som helst som kommentar till det inlägget, men eftersom jag trots allt har en viss moral så låter jag bli och sätter mig på fingarna som det ´kliar lite i nu!

Postat av: Annika

Ja, om jag säger såhär så har jag en dejt med en söt tjej. Hon är sex år och fux. Sa jag att hon var söt? ;) Tell you more later :) Pussen

2008-08-23 @ 15:00:04
URL: http://lillankans.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback