Mystiska postförsändelser.

Jag har ännu en sak som jag grubblar över, förutom pungspräckarbyxor.
I förrgår kom ett såntdär stort kuvert med posten, ett typ lite bulligt ett sådär.
Det innehöll en necessär.
Hade det inte varit adresserat till mig så hade jag ju kunnat sluta grubbla, för då hade det ju bara varit en förvirrad brevbärare som lagt i fel brevlåda. Men nädå. Det stod mitt namn och adress, klart och tydligt.
Det konstiga är bara att jag har inte skickat efter nån necessär nånstans ifrån.
Hade jag mot all förmodan gjort det, så hade det då inte varit den här. För den var inte det tjusigaste världen skådat. Beige i nått glansigt tyg med röda sammetsmönster på. Ja, ni hör ju hur vackert det låter.
Och det var en väldigt hemlig avsändare oxå. "Kundtjänst, Simrishamn". Eh, jaha? Sen stod det inget mer. Mysko.

Kommentarer
Postat av: Martina

Spännande... Säkert nån gåva från nån prenumeration du tagit för länge sen på nån skönhetstidning/inredningstidning eller så...

Postat av: anna

ha ha ha ha

kul med hemlig post=)

2008-08-23 @ 22:06:19
URL: http://blaoga.blogspot.com
Postat av: Annika

Åh, det måste vara tomten! Det är bara ett alias. Eller så kanske han har flyttat till Simrishamn? :)

2008-08-24 @ 09:43:24
URL: http://lillankans.blogg.se/
Postat av: Emilia

hahaha....Jag håller med Annika. Det måste vara tomten. ASG

2008-08-24 @ 10:29:57
URL: http://milla.klixklax.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback