Mera regn.

Det har regnat varenda jäkla dag den här veckan. Jag är så less..
Och det är inte det lättaste att aktivera Hampus inne heller. Har så dålig fantasi efter att man har hittat på allt det där "vanliga" som man kan göra inne. Nån som har nått förslag please?
Enda fördelen med skitvädret är att Viggo sover som en klubbad säl ute. Och det är ingen som väcker honom för det är inte en jäkel ute. ;)
Hoppas att det blir bättre till ikväll, jag ska ju iväg å rida..! :) Fast om det är sånthär väder så lär det ju inte hända.
Nåväl, det kunde väl ha varit värre.. Eller?

I brist på fantasi så norpade jag en lista från
Cicci

10 favoriter
Dialekt: Skotska (heter det så?)
Mat: Oftast det jag slipper laga själv.. ;)
Låt: I don't wanna be - Gavin DeGraw
Tecknad figur: Ehm? Scrat i Ice Age kanske?
Sport: Hästhoppning
Komiker: Björn Gustafsson & Robert Gustafsson
Veckodag: Fredag - helg, finally!
Glassmak: varierar, mest choklad & vanilj
Soloartist: Ingen aning..

9 för tillfället
Humör:
Bra, lite less skitvädret bara.
Tanke: Hur mycket regn finns det egentligen? Tar det aldrig slut?
Kläder: Jeans och Batman-tshirt.
Bakgrund: Randig köksvägg.
Känsla:  Trött.
Tid: 10.51
Bästa sak: Paraply
Irritationsobjekt: Är regn ett objekt?

8 första
Bästa vän: Måste nog ha varit nån av grannarna?
Husdjur: Hobbe- den kramande katten
Kyss: Oj. det kommer jag nog inte ihåg.. Tragiskt nog. Får fundera på den där.
Piercing: Näsan. Om inte öronen räknas som det?
Förälskelse: Åå, Dylan i Beverly Hills.
CD skiva: Tror det var nån Radio City hits eller nått sånt.
Bil: Pärlan! Ååå, Pärlan.. Min pippigula 240. My love.
Ord: Hmm. ingen aning.. Kanske typ titta, mamma, pappa?

7 senaste
Telefonsamtal: Min kära mor
Mat: Macka till frukost.
Dryck: kaffe.
Biltur: Igår när jag var o handlade.
Tv-program: OS i morse.
Spelad låt: The Outfield- Your love. Tror jag.
Köpta klädesplagg:  En hög med kläder till Hampus

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner:  Nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja. Skulle väl se konstigt ut om jag badade i badkaret med kläder på?
Varit med på TV: Tror klassen var med i nått nyhetsinslag på mellanstadiet nångång. Varför vet jag inte.
Varit med i tidningen:  Japp, har hänt några gånger. Kommer väl ihåg intervjun med Sussi ;)

5 nej tack
Skolämne: Matte.
Mat: Lever, svamp, blodmat, inälvsmat, skaldjur.. You name it. Vissa tycker att jag är kräsen?
Musik: Skrikmusik.
Dryck: Whiskey. Fy fasen vad vidrigt.
Djur: Spindlar.

4 saker
Du gjorde igår kväll:
Halvsov i soffan
Du kan höra just nu: Regn.. och Hampes barnprogram på tvn
Du inte kan leva utan: Familj, vänner och Visa-kortet ;)
Du gör när du har tråkigt: Slösurfar..

3 personer
Du kan berätta allt för:
  Mina absolut närmaste.
Du tycker om: Min familj och mina vänner
Du inte gillar: Folk som tror att dom vet bäst.

2 val
Coca Cola eller Fanta:
Coca Cola.
Hund eller katt: Katter, fast hundar är rätt trevliga dom med. Fast då behöver man ju gå ut i sånt här skitväder.

1 önskan
Vinna på Lotto kanske? ;)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback