Åh, så surt.

Rivning på sista muren. Så himla typiskt. Men, ett silver blev det ju iallafall. Inte för att jag tror att R-G är speciellt nöjd över det just nu. ;)

Jag red oxå igår, inte lika fullt avancerat dock. ;) Var ut till Stöcke och provred. Är en familj där som har två st nordisar dom behöver hjälp med. Klart jag kan ställa upp! :D Men det känns att det var ett tag sen sist, är lite ömt baki rumpan idag. ;) Och så har jag feting-skavsåret på ena ringfingret, glömde ta handskar och så var det tyglarna från helvetet. Stenhårda vävribbtyglar. Aj aj.
Nåja, ena nordisen (den jag red) var då så himlarns snygg. Riktigt mörkbrun med breed bläs, nästan så det blev en lykta och med vita kotor.
Får ta med kameran nästa gång!
På tal om kamera så var jag ju ruskigt smart för några dagar sen. Och förvirrad.
Skulle ladda batterierna då de var slut. Sagt och gjort, stoppade in dom i batteriladdaren och sen i väggen. Enda kruxet var bara att det inte alls var de laddningsbara batterierna som var i kameran. Men ska icket ladda de som inte är gjorda för sånt. Då börjar det läcka batterisyra.
Fast det visste jag ju. Men jag kanske ska börja använda ögonen?

Och vet ni.. Det regnar idag. Oväntat va?

Kommentarer
Postat av: Annika

Ett stort hoppsan ;) Haha. Frätte det hål på något? Tänkte när det var syra? Kraam


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback