Torsdag.

Dagens to-do lista, utan inbördes ordning.

* hänga tvätt
* tvätta mera
* dammsuga
* dammtorka
* ställa tillbaka alla böcker i bokhyllan
* rensa i hatthyllan
* slänga skräp
* plocka grejer som ligger överallt
* lägga färdigt pärlplattan som ligger i köksfönstret och dammar
* städa överallt annanstans
* göra något av mattorna som hänger ute på bron

Och emellan allt detta så ska ju även barnen aktiveras (gärna ute), lagas lunch, bytas blöjor, drickas kaffe, planera nån slags middag, laga den osv osv.
Och om jag hinner så ska jag fixa färdigt både min och
Annikas bloggar.
Misstänker dock att det är fler punkter på listan som jag inte kommer att hinna idag. Nåväl.. det är ju en dag imorrn oxå.

En nanny, någon?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yeah, det låter som en rolig dag.. Fullspäckad om inte annat!


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback