Senaste veckans tidsfördriv..

Under en veckas tid nu så har jag haft värsta pysselrycket. Dom kommer ibland, fast tyvärr väldigt sällan. Och oftast brukar dom inte innefatta mer än gardiner och kuddfodral - men denna gång var det annorlunda ;)
Haklappar i plastad frotté och tyg


Stolen med den förra klädseln jag satte dit


Nytt!


..och så sydde jag en dyna oxå (som för övrigt matchar gardinerna)


Målat om Ikea-pallen


Jahapp, vart ska det här sluta då? Har funderat på att måla om spegeln och byrån i hallen oxå. Dom börjar bli lite slitna och jag är för fattig för att köpa nytt. ;)






Kommentarer
Postat av: Jenny J

Snyggt! Gillade pallen massor! :D

Postat av: Sara

Du är värsta konstnären, kvinna! Fast det har jag ett minne av att du alltid varit?

2008-04-16 @ 12:23:09
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback