Oh crap.

Efter att jag hade slipat och målat byrån 2 varv så märkte jag att "nämenvafasen, det är ju en helt annan grå nyans på byrån än på spegeln" Jag hade alltså tagit fel gråfärgsburk. Nåja, skillnaden är ju inte sådär jättedramatisk. Jag kunde ju ha råkat ta rosa istället.
Sen så var skruvarna till de nya handtagen alldeles för långa - och det hade jag ju lyckats klura ut redan på affärn om jag hade använt hjärnan lite, men ibland går den inte på högvarv minsann. Men med lite muttrar (och mutter..) så löste det sig.
Och såhär blev då alltså resultatet.  (förlåt mamma att jag målade om spegeln och byrån som du säkert har lagt ner hela ditt hjärta och själ i att måla innan mig!) ;)
efter

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, men jag tror att det är dina gener som är bra! :P

Postat av: Mia

Fiffigt målat!

2008-04-24 @ 14:08:22
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Lilla jag

På bilden ser det ut som samma grå. Var ju jättefint till tapeten :)

2008-04-24 @ 18:39:44
URL: http://irenev.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback