Näe. Det blev inte den.

Jag sov på saken och när jag for tillbaka för att köpa telefonen så var den helt enkelt inte lika tjusig längre.
Den hade liksom tappat "det". Inte ens det rosa kunde övertala mig.
Så jag det blev en annan telefon, som jag smygkollade lite på igår. En SonyEricsson w890i - himskans flashigt namn va? Kommer jag aldrig att komma ihåg. Tur det står på baksidan. ;)
Fanns ingen bra bild som gör den rättvisa - för den är faktiskt himla snygg - men typ såhär ser den ut;
image213

Imorgon åker vi uppöver landet till där det fortfarande är vinter. Syns vi där kanske?
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaa men när kommer du tillbaka!? :)

Postat av: Sofia

Hehe, jag är väl alltid snäll?
Nä, det är genom tjejsajten (eller ska man säga devote nu?)

2008-04-27 @ 11:30:20
URL: http://tusse.devote.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback