Damn you Försäkringskassan.

Varför ska dom envisas med att betala ut föräldrapenningen på måndag? Barnbidraget får man ju på en fredag även om utbetalningsdagen är en söndag. Men inte FP:n, närå. Bara för att jag väldigt mycket skulle behöva pengar på fredag för att jag och barnen ska åka till Arvidsjaur. Snikna ena, det är vad ni är!
Nåja. Det lär ju inte ändra sig bara för att jag gnäller lite. Tur min Sugardaddy får lön på fredag. ;)
Fast han den jäkeln åker till Barcelona då. Med jobbet. Gratis! *såhimlahimlaorättviiist*

Finväder har vi haft i flera dagar nu. Snön är i det närmaste obefintlig (förutom alla snöhögar som traktorn gjort) och det har börjat poppa upp vitsippor (heter dom ens så?) på våran lilla gräsplätt härnere. Våren är här!!! :)

Passar på att gratulera min allra bästaste
Jenny på hennes 25årsdag idag! Välkommen i halvfemtioklubben! :)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback