Check.

Klockan är nu drygt 16.45 när jag börjar skriva detta och jag har knappt hunnit andats under dagen.

* hänga tvätt  √
* tvätta mera  √ (fast det här är ju som en neverending story..)
* dammsuga √
* dammtorka √ (allt utom köket & toan)
* ställa tillbaka alla böcker i bokhyllan √
* rensa i hatthyllan √ (och garderoben, och skohyllan och stoppat undan i en massa lådor)
* slänga skräp
* plocka grejer som ligger överallt √ (samma story där...)
* lägga färdigt pärlplattan som ligger i köksfönstret och dammar
* städa överallt annanstans (njaa.. nästan iallfall)
* göra något av mattorna som hänger ute på bron √ (en stackare har fått komma in och bli skurad)

Och så har dagen hunnit innefatta lite tv-spelande med Hampus, lunchlagning, matande av Viggo några gånger, blöjbyten, sövning, badande av Hampe, blomvattning, mellis o diverse annat.
Samt uppskruvning av två hyllor i datarummet.
Och emellanåt har jag faktiskt hunnit gå på toa oxå.

Nu är det dags att laga middag. *pust*

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är ju bara såå duktig! Värsta super-mamman! Du kan få vara mamma till mina damm-elefanter. De skulle behöva en vänlig själ som ser efter dem och verkligen bryr sig! :D Fundera på adoption och hör av dig. Puss puss puss


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback