Redan dags.

Idag ska jag bege mig ut i vinterklädersdjungeln. Japp, det är redan dags. Om man vill kunna klämma och ev byta storlek på det man köper så ska man helst ha börjat för typ 3 veckor sen, så jag är nästan ute i senaste laget tillomed.  Om man inte vill köpa det absolut dyraste såklart, då finns det nog kvar. Helt sjukt.
Men, nog lär det märkas på kontot iallafall. Tänkte satsa lite mer på overallen i år, då dom kommer att vara mer ute på "storbarnsavdelningen" på dagis än vad dom var på Hampus förra avdelning.
Sen ska det ju till vinterskor, vantar, mössa och såndär fuskpolokrage. Och helst ska det ju finnas ombyte oxå.
Håhåjaja. Det är bara le och se glad ut. :)

Ska mäta Hampus lite innan, så han slipper följa med.
Vi hade några helvetestrotsminuter på Intersport i lördags när vi skulle prova en overall.
Jag lovar att om inte Simon hade varit med så hade säkert jag oxå lagt mig ner på golvet och skrikit och snorat. Så less var jag på denna ljuvliga trotsen.
Simon lyckades iallafall få på Hampus en overall, men det var stört omöjligt att se hur den satt då han vek ihop sig till en liten tjurande boll och gick baske mig inte att räta ut.
Barn är underbara, eller hur? ;)

Men för det mesta så är han ju himla go, göllöngen.
Nä, nu är det dagis!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jaaa...han är för söt!
Fast jag kan tänka mig att det blir lite jobbigt med trotsen efter ett tag!

Postat av: Sofia

vi får gulligulla lite! får ju faktiskt inte krama honom på en månad..

2007-09-03 @ 20:37:30
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Jag vet, alldeles för länge.. Men jag får ju i alla fall vara här.. Hade dött om det var tvärtom..

2007-09-04 @ 09:42:30
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sandra

Kaka på kaka, absolut! Jag menar de kan väl ändå redan tyska? :) Tror att de läser kursen för att de är tvungna, de ska bli tyskalärare..

2007-09-04 @ 22:54:22
URL: http://sandraoh.blogg.se
Postat av: Carola

Haha, känner igen det där.. Vi har beställt ett stort paket med kläder åt Wille från H&M, och Wille tyckte inte det var speciellt roligt att pröva 3 par byxor, ca.5 tröjor o nån t-shirt... Men vi vart nog kloka tillslut om vad han kunde ha och vad som behövdes byta, trots att han också vek ihop endel.. Men som sagt, dem är ju gulliga!

2007-09-05 @ 22:04:21
URL: http://blogg.cartom.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback