Godmorgon

Så var det en ny dag igen. En lördag denna gången.
Idag är det "fixar-dag" på dagis. Det bjuds på fika och det ska höststädas ute på gården.
Så vi ska väl pallra oss dit en stund iallafall, det verkar dock inte bli så himla fint väder idag.

Inte tusan hittade jag åt den där koftan igår. Typiskt. Och ingen annan kofta heller.
Ingenting vill liksom passa då man har samma kroppsform som en jäkla bowlingkägla.
Näääe, jag är inte bitter..
Och jag vill helst slippa köpa en mamma-kofta, då det läggs på minst 150 spänn i pris bara för att det står "mama" på lappen i nacken. Sen har jag ju inte planerat att vara på smällen i evigheter till så det känns onödigt att köpa kläder som jag bara kan ha i typ 2 månader till. Gah.
...och sen var det ju det här med världsfreden oxå... ;)

Näpp - nu är det dags för lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ses vi på fredag då? Men tyvärr så får du dig ingenting av mig i helgen. Har lite huvudvärk. Haha. Puss

Postat av: Annika

Snaaaaaaart.. Puss

2007-09-20 @ 09:37:08
URL: http://lillankans.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback