Att idas eller att inte idas..

Ska jag orka pallra mig ner på stan idag?
Såg en tokfin kofta på Gina Tricot häromkvällen när jag var ner, men det var typ 5 minuter innan dom stängde, så jag hann inte mer än se den.
Sen skulle jag behöva ta mig utanför lägenhetsdörren mer än bara när jag hämtar/lämnar Hampus på dagis.
Och så skulle jag väl behöva göra nått annat än att bara städa/packa/pilla navel (vilken navel?)
Och så har jag ju för en gångs skull bilen idag, annars skulle jag ju verkligen inte idas.
Sen så har jag ju lovat mamma att handla åt henne på BodyShop.

Meeeen.. å andra sidan...
Min foglossning blir inte bättre av en sväng på stan. Och inte min ekonomi heller.
Det blåser utav bara sjuhelvete ute.
Skulle det inte vara skönt att sova en skvätt?

Måste fundera på saken.

Fast. Man blir alltid glad av lite shopping. Fastän det är till mamma och inte till mig. :)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback