Lite skryt.

Har varit på 3års-kontroll med vårat geni till son idag.
Bvc-sköterskan Kristina blev riktigt imponerad av alla Hampus kunskaper.
Han klarade av alla saker som ska göras på 4-års kontrollen, och lite till.
Rita huvudfotingar, läsa bokstäver, kunna alfabetet, gå balansgång, hoppa på ett ben och prata utav bara sjuhelsike. Bland annat.
Hon tyckte att han var den duktigaste 3åringen som har varit där på länge.
Och jag (som såklart är heeelt opartisk ;) ) kunde ju inte annat än att hålla med.
Det ligger nog i generna. ;)

19 dagar kvar nu till DET datumet. *pust* Är jag trött? Är jag less? Vill jag få bestämma själv när jag ska få revbenen avskavda?
Nåja.
Nu har vi fixat babyskyddet iallafall. Höll nästan på att glömma bort det. En ny Akta Graco blev det. Med bas, så man slipper bängla på med bältet hela tiden. Najs.
Sjalen har oxå kommit. Nu ska jag bara öva lite på att knyta den. Är ju lätt tillräckligt med tyg för att man skulle kunna linda in sig till en mumie.

Och nej, tyvärr - kamerasladden är fortfarande försvunnen. No bilder.
Nu ska jag hitta nått att käka till lunch. Och sen sova lite kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart Hampus är ett geni! Han äter ju mer än jag till frukost! :) Haha..
Nu närmar DET sig!

Postat av: Sofia

Det kommer...men dom har inte ens kommit med garderoben än.. En halvtimme kvar av tiden..skulle ju komma mellan 9-15.. suck, suck, suck!

2007-10-31 @ 14:29:35
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Thanx babe! :)
Det är på Bodaborg i Oxelösund. Och han har mailat igen. Han vill träffa mig och prata!

2007-11-01 @ 18:50:45
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: David

Kool blogg. Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!

2007-11-02 @ 15:46:47
URL: http://www.adoperator.se/
Postat av: Sara

Olala, smart grabb, smart mama.

2007-11-02 @ 22:57:15
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback