Gomorrn!

Njaa.. själv har jag varit vaken i flera timmar nästan, men jag har en snorig liten pojke som fortfarande ligger och sover. Han sov rätt kasst inatt så han fick stanna hemma från dagis.

I helgen var vi till Piteå och hälsade på. Svägerskan Jenny och hennes karl kom upp från Rimbo, och eftersom vi inte kommer att träffa dom till jul så var det ju klart att vi måste ses nu!

Men annars har det inte hänt så mycket.. Sladden till kameran är fortfarande spårlöst försvunnen (den var inte i bilen) så inga bilder än så länge.
Har börjat fixa iordning för lillebrors ankomst. Tvättat kläder och höjt spjälsängen och sånt som kanske är bra att ha gjort innan han behagar att dyka upp.
Börjat packa bb-väskan har jag oxå gjort - efter vissa påtryckningar från Simon. Han tror nog jag ska föda närsomhelst. ;) Men det är ju kvar hela 3 låååååånga veckor till utsatt datum.
Nä, nu kanske jag ska kolla om unge herr Söderman vill ta och vakna.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blir ett vitt kök, med långa handtag (liggandes..) Inbyggd kyl/frys, bänkskiva i ek.. Du får se bilder sen! :)
Låter riktigt glamouröst!

Postat av: Sofia

Eller hur!
Jag vet inte om det kommer på nätet, men det kommer i tidningen om typ 2-3 veckor trodde dom.. Visst inte helt säkert..

2007-10-26 @ 09:13:37
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Annika

Presenten till Hampus är påväg. Vad hade ni för adress nu igen? Kan du inte skicka ett mess? ;) Gärna innan du ska kläcka ungen. Tack på förhand. Med vänliga hälsningar /Din hemliga beundrare

2007-10-27 @ 23:39:42
URL: http://lillankans.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, nono! Inget sånt till inte. Eller ja, Anton kanske gillar sånt. Ska fråga! :)
Allt bra med dig?

2007-10-29 @ 14:21:31
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback